دسته‌بندی نشده

بررسی و مقایسه ی انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

به ظروف آسیبی نمی‌رساند.

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

آشپزخانه‌های صنعتی، هتل‌ها، رستوران‌های کوچک و بزرگ، کافی شاپ‌ها و … در طول روز ظروف کثیف زیادی دارند که برای سرو غذا، دسر و نوشیدنی به آن‌ها نیاز است. در این شرایط می‌توان ظروف را به صورت دستی شست یا از ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده کرد.

شستن ظروف با دست چندین مشکل بزرگ به وجود می‌آورد؛ زمان زیادی نیاز دارد، باید چندین نفر مسئول شستن ظروف باشند و آب زیادی مصرف می‌شود اما به وسیله ماشین ظرفشویی صنعتی، همه این موارد برطرف خواهد شد. در کمترین زمان ممکن تمام ظروف تمیز شده و نیازی به نیروی انسانی نخواهید داشت. در این مقاله به معرفی انواع ماشین ظرفشویی صنعتی خواهیم پرداخت.

ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین‌های ظرفشویی صنعتی دارای چهار مدل هستند که هر آشپزخانه بسته به میزان ظروف کثیف، می‌تواند بهترین گزینه را انتخاب کند. علاوه بر ظروف کثیف و ظرفیت ماشین‌های ظرفشویی صنعتی، فضای نصب دستگاه را نیز باید در نظر بگیرید. هر ماشین ظرفشویی دارای ابعاد خاصی است که بسته به آن باید فضایی در آشپزخانه را به نصب یخچال اختصاص دهید. اگر آشپزخانه کوچک است، ماشین ظرفشویی صنعتی هود تایپ مناسب بوده و اگر آشپزخانه بزرگ است، ماشین ظرفشویی ریلی بهترین انتخاب خواهد بود.

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

اگر آشپزخانه بزرگی داشته و روزانه ظروف زیادی در کسب و کار شما کثیف می‌شوند، می‌توانید از ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی استفاده کنید. با این ماشین ظرفشویی می‌توان در هر چرخه 1200 بشقاب را تمیز کرده و تمام لکه‌های روی آن‌ها را از بین برد. نکته قابل توجه در مورد ماشین ظرفشویی ریلی، فضایی است که برای نصب به آن نیاز خواهد داشت. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید باید بدانید که فضای زیادی از آشپزخانه را درگیر خواهد کرد، به همین دلیل برای آشپزخانه‌های کوچک انتخاب مناسبی نیست. برای شستن ظروف در ماشین ظرفشویی ریلی، سبدها پر شده و توسط نوار نقاله به داخل دستگاه منتقل می‌شوند. در مدت زمان کوتاهی فرآیند شست و شو و خشک کردن آن‌ها انجام گرفته و از سمت خروجی در اختیار شما قرار می‌گیرند. 

ماشین ظرفشویی صنعتی هود تایپ

محبوب‌ترین مدل ماشین ظرفشویی صنعتی، نوع هود تایپ است که با وجود ابعاد کوچک، ظرفیت بالاتری نسبت به ماشین زیر کانتری ارائه می‌دهد. این ماشین سرعت بالایی داشته و در هر ساعت می‌توان 1200 بشقاب را با آن شست. مصرف آب در این مدل نسبت به ماشین‌های ظرفشویی دیگر پایین‌تر بوده و به شما در کاهش هزینه قبوض کمک می‌کند.

ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری

اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی صنعتی جمع و جوری هستید، ماشین ظرفشویی زیر کانتری انتخاب مناسبی خواهد بود. این ماشین از لحاظ ابعاد مشابه ماشین ظرفشویی خانگی است اما عملکرد بسیار بهتری در شستن ظروف نشان می‌دهد. با توجه به اینکه تعداد ظروف شسته شده در هر چرخه، برای این ماشین ظرفشویی به نسبت سایر مدل‌ها کمتر است، برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب بوده و نمی‌توان آن را در هتل‌ها یا رستوران‌های بزرگ استفاده کرد. به وسیله ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری در هر ساعت می‌توان 30 سبد ظرف را شست و شو دارد. در هر چرخه شست و شو 3.3 لیتر آب مصرف کرده و کار با آن راحت است.

ماشین ظرفشویی خانگی و خانمی در حال قرار دادن ظروف
ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی صنعتی شیشه شور

برای کافی‌شاپ‌ها که بیشتر از هر چیزی نوشیدنی سرو می‌کنند، ماشین ظرفشویی صنعتی شیشه شور معرفی شده است. این دستگاه فشار آب ملایم‌تری نسبت به سایر دستگاه‌ها داشته و مانع از ورود آسیب به ظروف شیشه‌ای می‌شود. از آنجایی که لیوان‌های شیشه‌ای حساس‌تر هستند، شست و شوی آن‌ها با ماشین شیشه شور خیال شما را راحت خواهد کرد که هیچ آسیبی به شکل ظاهری ظروف وارد نخواهد شد. این ماشین ظرفشویی در هتل‌های بزرگ هم استفاده می‌شود تا کیفیت خدمت رسانی خود ر افزایش دهند.

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی صنعتی، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و یخچال صنعتی را دارید میتوانید با کارشناسان ما در سلکو تجهیز در ارتباط باشید تا شما را در خرید راهنمایی کنند.

+989151539303

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *